نوشته شده توسط : the designer

همه چیز درباره طراحی سایت

در شرایط و وضعیت دنیای امروز، طراحی سایت یکی از ملزومات بسیاری از  کسب‌وکارها به شمار می‌رود. هر روز تعداد تجارت‌هایی که به برندسازی و بازاریابی دیجیتال روی می‌آورند بیشتر می‌شود. استراتژی‌های مختلفی برای حضور موفق و پر رنگ در فضای مجازی وجود دارد که بیشتر آن‌ها با طراحی یک وب سایت شروع می‌شوند.

یک وب سایت قوی و موفق، پایگاه محکمی برای برند به شمار می‌رود. پایگاهی که تمامی فعالیت‌های یک برند را جهت می‌دهد. وب سایت خانه برند محسوب می‌شود. تمامی جزئیات یک سایت اینترنتی، از محتوای متنی و تصویری گرفته تا طراحی گرافیک و حتی نوع طراحی منوها، بازتابی از شخصیت و فرهنگ برند شما هستند. با این توصیفات بسیار مهم است که طراحی سایت خود را به یک تیم مجرب و متخصص بسپارید.

چرا به طراحی وبسایت نیاز داریم؟

ممکن است بپرسید وقتی این همه رسانه اجتماعی با کاربران فراوان وجود دارد، اساسا چرا باید برای طراحی وب سایت اقدام کنیم؟ در حقیقت، داشتن یک وب سایت تنها راه میزبانی از کاربران اینترنتی نیست اما قطعا بهترین راه است. شما می‌توانید در رسانه‌های اجتماعی نیز فعالیت داشته باشید اما این صفحات، جای یک وب سایت خوب را نمی‌گیرند.

وب سایت‌ها و صفحات شبکه‌های اجتماعی مکمل هم هستند و نه جایگزین هم. صفحات اجتماعی قالب‌های از پیش تعیین شده‌ای دارند که به ناچار باید با آن‌ها سازگار شوید. در مورد وب سایت این طور نیست. شما میتوانید روی تک تک جزئیات وب سایت خود نظارت داشته باشید و ترتیبی بدهید که همه موارد طبق نظر خودتان طراحی شوند. این مسئله به ویژه اگر برنامه‌ای برای برندسازی داشته باشید، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

همچنین در مواردی که قصد فروش محصول یا خدماتی را داشته باشید، وب سایت فروشگاهی به مراتب بهتر از یک صفحه اجتماعی خواهد بود. در این وب سایت می‌توانید تمامی ویژگی‌های یک فروشگاه واقعی را بگنجانید. محصولات و برندها را دسته‌بندی کنید، برای هر محصول توضیحات مفصلی قرار دهید، امکان مقایسه بین برندها را ایجاد کنید، فیلترهای مختلف برای محصولات بگذارید و … . این کارها را نمی‌توان در شبکه‌های اجتماعی به خوبی انجام داد.

طراحی سایت اینترنتی چه اصول و مراحلی دارد؟

شرکت طراحی سایت در تهران و ایران زیاد است. با یک نگاه به تبلیغاتی که در این زمینه وجود دارد، متوجه دامنه گسترده خدمات طراحی سایت می‌شویم. با این حال، هر شرکتی و هر نوع طراحی وبسایتی مناسب همه کسب‌وکارها نیست. طراحی وبسایت حرفه‌ای اصول و مراحلی دارد که به آن می‌پردازیم.

قبل از هر چیز باید بررسی کنیم که یک وب سایت لازم است چه ویژگی‌هایی داشته باشد و چه مواردی باید در آن در نظر گرفته شود.

منبع: Webnagroup.ir

 



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : the designer

چگونه لندینگ پیج مناسب طراحی کنیم؟

یکی از مهمترین عناصر هر وب سایتی، به ویژه وب سایت‌هایی که در امر فروش و کسب و کار مشغول هستند، صفحه فرود ، لندینگ پیج یا صفحه لندینگ نام دارد. اگر در دنیای دیجیتال فعال باشید احتمالا این نام را شنیده‌اید و با صفحات گوناگونی از دست مواجه شده‌اید. صفحاتی که می‌توانند باعث موفقیت کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ شوند یا آن‌ها را نابود کنند! در این مقاله من به بررسی این عنصر مهم می‌پردازم و در نهایت راهکارهایی برای افزایش نرخ تبدیل از طریق صفحه فرود مطرح خواهم کرد.

صفحه فرود یا لندینگ پیج چیست؟

بحث‌های زیادی در این زمینه می‌شود و نظرات متفاوت هستند اما با جمع‌بندی تمامی گفته‌ها به دو فاکتور مهم برخورد می‌کنیم:

  • این صفحه با هدف بازاریابی طراحی می‌شود.
  • کمپین‌های تبلیغاتی، بنرها، رپورتاژها و …، مخاطبان را به این صفحه منتقل می‌کنند.

به بنرهای تبلیغاتی که در وب سایت‌های مختلف می‌بینید فکر کنید. تعدادشان بسیار بالا است! روی هر کدام از آن‌ها که کلیک کنید به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که صفحه فرود یا لندینگ پیج نام دارد. این صفحه اساسا طراحی شده است تا شما را به خریدن محصول یا دریافت خدمتی ترغیب کند. حالت دیگری هم هست که در آن صفحه، خود به خود چیزی ارائه نمی‌کند و هدفش این است که مخاطب را تشویق کند به بازدید صفحات مختلف سایت برود. دقت داشته باشید تمرکز صاحبان سایت فقط روی تبلیغ نیست. آن‌‌ها با لینک‌‌سازی و دیگر ترفندهای سئو ، سعی می‌‌کنند قدرت صفحه لندینگ را بالا ببرند و آن را به رتبه‌‌های اول نتایج موتورهای جست‌‌وجو برسانند.

منبع:  Webnagroup.ir



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : the designer

طراحی وب فرایند برنامه ریزی ، مفهوم سازی و تنظیم محتوای مورد نظر برای اینترنت است. طراحی وب مدرن فراتر از نحوه نگاه چیزها (زیبایی شناسی) است و شامل نحوه کار (عملکرد) است. طراحی وب محدود به وب سایت ها نمی باشد زیرا شامل موارد دیگری مانند برنامه های وب ، برنامه های تلفن همراه و طراحی رابط کاربری است. هنگام طراحی وب سایت ، لازم است نگاه و عملکرد سایت را هم در نظر بگیرید. ادغام این عناصر در طراحی بدون در نظر گرفتن چگونگی اندازه گیری عملکرد به حداکثر رساندن عملکرد سایت کمک خواهد کرد. گوگل؟

عناصر بصری

در اینجا یک مرور اجمالی از عناصری که باید در طراحی خود در نظر بگیرید برای اطمینان از همه چیز خوب به نظر می رسد!

متن و نوشتار

اصولاً نگاه یک وب سایت و کلمات آن به هم پیوسته است. این دو هرگز نباید واقعاً جداگانه در نظر گرفته شوند. داشتن طراحان و نویسندگان محتوا در کنار یکدیگر ، به جای توالی ، می تواند یک طراحی قدرتمندتر را فعال کند.

فونت ها

هنگام طراحی وب سایت ، ضروری است که جفت فونت هایی را که به راحتی تکمیل می شوند ، بخوانید. ابزاری مانند Font Combinator Canva می تواند به شما کمک کند مسابقه مناسبی برای قلم خود پیدا کنید. ابزارهای طراحی وب مانند PageCloud حتی چندین جفت فونت را نیز در برنامه خود دارند.



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 آذر 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 8 صفحه بعد