نوشته شده توسط : the designer

سئو on page چیست

سئو On Page یا بهینه سازی، داخلی یکی از روش‌های بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو است. همان طور که می‌دانید عوامل بسیاری در سئو و بهینه سازی سایت دخیل هستند و یکی از این عوامل، بهینه سازی داخل سایت است. در این مقاله شما را  با سئو داخلی و تکنیک‌های بهینه سازی داخلی سایت آشنا می‌کنیم.

سئو on page چیست؟

محوطه داخلی سایت حکم کانون اصلی فعالیت شما را دارد. برای این که بتوانید نظر کاربران را به خود جلب کنید اول از همه باید میزبان خوبی باشید. با بهینه کردن سایت خود به دیگران فرصت می‌دهید تا با شما آشنا شوند.

سئو on page به ترفندهایی گفته می شود که روی صفحات داخلی، با هدف بهتر دیده شدن در صفحات نتایج جستجو انجام میدهیم.

ترفندها و تکنیکهای سئو  On Page

برای بهینه‌سازی ساختار داخلی سایت خود به نکات زیر توجه کنید:

بهینه کردن عنوان متا و توضیحات متا

Meta Title ، عبارت نمایش داده شده در صفحات گوگل، به عنوان تیتر و Meta Description متن نمایش داده شده در قسمت توضیحات گوگل است. از مواردی که در قسمت عنوان متا باید در تگ H1  قرار گیرد. قرار دادن کلمات کلیدی در عنوان از دیگر مواردی است که باید به آن توجه داشته باشیم.

در قسمت توضیحات متا، استفاده از کلیدواژه‌ها الزامی است. طول این توضیحات در حدود 150 کلمه است. متنی که در توضیحات متا نوشته می‌شود باید کلیات محتوای صفحه را نشان دهد.

 URL کوتاه و توصیفی

URL  در اصل همان آدرس سایت است. بهینه سازی آدرس URL  توجه ویژه‌ای می‌طلبد و باید در مورد تمامی صفحات سایت انجام شود. کوتاه بودن آدرس، خوانا بودن آدرس و مرتبط بودن آن با محتوای صفحه را حتما در نظر داشته باشید.

به مثال های زیر توجه کنید :

www.webnagroup.ir/blog/archive/seo-technic/page-12
www.webnagroup.ir/seo-technic
www.webnagroup.ir/?p‌36

کدام گزینه مناسب‌تر است؟ مسلما گزینه 2 انتخاب شماست چرا که هر سه اصل داشتن یک آدرس، در آن رعایت شده است.

تحقیق کلمات کلیدی (Keywords Research)

قبل از تولید محتوا، باید درباره کلمات کلیدی تحقیق کنید و کلیدواژه‌های مرتبط با موضوع را مورد بررسی قرار دهید. باید بدانید چه نوع کلماتی مورد توجه کاربران قرار دارد و آن‌ها از چه کلماتی در جستجوهای خود استفاده می‌کنند. سپس با استفاده از همین کلمات محتوایی مفید برای‌شان تولید کنید.

تعداد کلماتی کیوردها نباید بیش از حد مجاز باشد چرا که در پی رعایت نکردن این موضوع از جانب الگوریتم های گوگل مجازات می‌شوید. توزیع کلمات کلیدی در متن باید به صورتی انجام شود که لطمه‌ای به متن و معنی جملات نزند.



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : the designer

بهینه سازی تصاویر

بهینه سازی تصاویر از جمله مواردی است که انجام آن تاثیر خاصی روی سئو دارد. استفاده از تصاویر درسایت و محتوانویسی، یکی از راه‌های جذب مشتری و کاربر است. برای این که میزان جذابیت سایت و مقالات خود را بالا ببرید نیازمند این هستید که تصاویر سایت خود را بهینه‌سازی کنید. در این مقاله شما را با روش‌های بهینه کردن عکس‌ها و تصویرهای سایت آشنا می‌کنیم.

منظور از سئو تصاویر سایت چیست؟

بهینه سازی تصاویر سایت یعنی کیفیت و کمیت عکسها را به حدی برسانیم که روی سرعت آپلود شدن سایت تاثیر منفی نگذارند و در ضمن، کاربران را به خواندن مطالب و گشتن در سایت تشویق کنند.

همان طور که می‌دانید عکس‌ها از جمله مواردی هستند که کاربر را به خواندن مقاله تشویق می‌کنند و از طرف دیگر، موجب می‌شوند آن‌ها درک بهتری از مطالب داشته باشند. پس با این اوصاف می‌توان گفت سئو تصاویر هم جزو مواردی است که در بهینه‌سازی سایت نقش مهمی بازی می‌کند.

از چه روش‌هایی برای بهینه سازی تصاویر سایت استفاده کنیم؟

راهکارهای مختلفی برای این کار وجود دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

تصویر مناسب انتخاب کنید

برای تکمیل کردن محتوای خود باید از یک تصویر مناسب استفاده کنید. تصویری را انتخاب کنید که با محتوای شما مرتبط باشد.

ارتباط عکس با مطالب و کلمات اطراف خود باعث بهبود رتبه آن در نتایج جستجوی تصاویر میشود. همچنین عکس مرتبط با صفحه یا مقاله به درک بهتر کاربر از موضوع کمک می‌کند.

برای تصاویر نام مناسب انتخاب کنید

می‌دانید که به کارگیری کلمات کلیدی در سئو نقش مهمی دارد این موضوع در مورد تصاویر هم صدق می‌کند. از اسم‌های کوتاه و مرتبط با عکس استفاده کنید. اسم عکس به گوگل کمک می‌کند بفهمد تصاویر درباره چه چیزی هستند. پس به خاطر داشته باشید که در هنگام نامگذاری عکسها از کلمات کلیدی استفاده کنید.

از تگ متن جایگزین Alt استفاده کنید

گاهی کاربران اجازه لود عکس را در مرورگر خود نمی‌دهند یا عکس‌ها به هر دلیلی باز نمی‌شوند. در این حالت، متن جایگزین به جای عکس نمایش داده می‌شود. تگ Alt در واقع متن جایگزینی است که در زمان بروز چنین مشکلاتی آن را مشاهده می‌کنید. برای نابینایان نیز این متن جایگزین به صدا یا متن بریل برگردانده می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : the designer

بهینه سازی تصاویر

بهینه سازی تصاویر از جمله مواردی است که انجام آن تاثیر خاصی روی سئو دارد. استفاده از تصاویر درسایت و محتوانویسی، یکی از راه‌های جذب مشتری و کاربر است. برای این که میزان جذابیت سایت و مقالات خود را بالا ببرید نیازمند این هستید که تصاویر سایت خود را بهینه‌سازی کنید. در این مقاله شما را با روش‌های بهینه کردن عکس‌ها و تصویرهای سایت آشنا می‌کنیم.

منظور از سئو تصاویر سایت چیست؟

بهینه سازی تصاویر سایت یعنی کیفیت و کمیت عکسها را به حدی برسانیم که روی سرعت آپلود شدن سایت تاثیر منفی نگذارند و در ضمن، کاربران را به خواندن مطالب و گشتن در سایت تشویق کنند.

همان طور که می‌دانید عکس‌ها از جمله مواردی هستند که کاربر را به خواندن مقاله تشویق می‌کنند و از طرف دیگر، موجب می‌شوند آن‌ها درک بهتری از مطالب داشته باشند. پس با این اوصاف می‌توان گفت سئو تصاویر هم جزو مواردی است که در بهینه‌سازی سایت نقش مهمی بازی می‌کند.

از چه روش‌هایی برای بهینه سازی تصاویر سایت استفاده کنیم؟

راهکارهای مختلفی برای این کار وجود دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

تصویر مناسب انتخاب کنید

برای تکمیل کردن محتوای خود باید از یک تصویر مناسب استفاده کنید. تصویری را انتخاب کنید که با محتوای شما مرتبط باشد.

ارتباط عکس با مطالب و کلمات اطراف خود باعث بهبود رتبه آن در نتایج جستجوی تصاویر میشود. همچنین عکس مرتبط با صفحه یا مقاله به درک بهتر کاربر از موضوع کمک می‌کند.

برای تصاویر نام مناسب انتخاب کنید

می‌دانید که به کارگیری کلمات کلیدی در سئو نقش مهمی دارد این موضوع در مورد تصاویر هم صدق می‌کند. از اسم‌های کوتاه و مرتبط با عکس استفاده کنید. اسم عکس به گوگل کمک می‌کند بفهمد تصاویر درباره چه چیزی هستند. پس به خاطر داشته باشید که در هنگام نامگذاری عکسها از کلمات کلیدی استفاده کنید.

از تگ متن جایگزین Alt استفاده کنید

گاهی کاربران اجازه لود عکس را در مرورگر خود نمی‌دهند یا عکس‌ها به هر دلیلی باز نمی‌شوند. در این حالت، متن جایگزین به جای عکس نمایش داده می‌شود. تگ Alt در واقع متن جایگزینی است که در زمان بروز چنین مشکلاتی آن را مشاهده می‌کنید. برای نابینایان نیز این متن جایگزین به صدا یا متن بریل برگردانده می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : the designer

الگوریتم مرغ مگس خوار

الگوریتم مرغ مگس خوار دقیق‌‌ترین و سریع‌‌ترین الگوریتم گوگل، بعد از گوگل پاندا و گوگل پنگوئن، در سال 2013 به جمع خانواده بزرگ گوگل پیوست. مرغ مگس خوار یا Hummingbird برای بهبود نتایج جستجو به کمک پاندا و پنگوئن آمده است. در ادامه با روش کار این الگوریتم آشنا می‌‌شویم.

الگوریتم مرغ مگس خوار چیست؟

وظیفه مرغ مگس خوار این است که در سریع‌‌ترین زمان ممکن پاسخگوی نیاز کاربران در صفحات جستجو باشد. تمرکز الگوریتم مرغ مگس خوار روی عبارات جستجو شده توسط کاربر است، این عبارات را به طور کامل تجزیه و تحلیل  می‌‌کند و باعث می‌‌شود کاربران در کمترین زمان ممکن به پاسخ سوالاتشان برسند.

با آمدن این الگوریتم همه نگران بودند که تغییراتی روی ترافیک سایت‌‌ها و رنکینگ به وجود بیایید که بعدها مرغ مگس خوار اعلام کرد هدف من نیاز کاربران و مواردی است که آن‌‌ها به دنبالش هستند و برای رتبه بهتر کافی است عباراتی را که کاربران در جستجوی آن‌‌ها هستند پیدا کنید و با ساخت محتوای مفید و ارزشمند توجه آن‌‌ها را به سوی خود جلب کنید. در این صورت من هم به شما کمک می‌‌کنم که به نتایج دلخواه‌‌تان برسید.

روش کار الگوریتم مرغ مگس خوار

به کمک الگوریتم مرغ مگس خوار، گوگل توانست درک بهتری از خواسته کاربران اینترنتی داشته باشد و از طرف دیگر بخاطر سرعت این الگوریتم توانست خدمات بیشتری را به آن ها ارائه دهد. برای مثال عبارت «طراحی سایت» را در نوار جستجو تایپ می‌‌کنید. گوگل علاوه بر موضوع درخواستی، تمام موارد مرتبط به طراحی سایت را هم در اختیار شما می‌‌گذارد. این اطلاعات می‌‌تواند مواردی مثل، طراحی و روش‌‌های بهینه‌‌سازی سایت، آموزش طراحی سایت و اسامی سایت‌‌هایی باشد که طراحی سایت انجام می‌‌دهند.

 



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : the designer

الگوریتم کبوتر

همیشه گوگل را موتور جستجویی می‌دانستیم که با محتوا سر و کار دارد اما حالا با الگوریتم کبوتر گوگل موقعیت یا مکان را هم محتوا محسوب می‌کند. کافی است همین الان عبارت پارک‌های نزدیک من را در گوگل سرچ کنید!

الگوریتم کبوتر  Pigeon Algorithm چیست؟

الگوریتم کبوتر یکی از الگوریتم های گوگل است که به بهبود نتایج جستجو بر اساس موقعیت مکانی کاربر  کمک میکند. در اصل گوگل با توجه به متفاوت بودن موقعیت جغرافیایی کاربران سعی داشت خواسته‌های آن‌ها را تامین کند. اساس کار الگوریتم کبوتر Pigeon Algorithm چیست؟

الگوریتم کبوتر اساسا برای جستجوهای مکانی استفاده می‌شود. وقتی شما به دنبال مکانی خاصی هستید، مثل بیمارستان، گوگل با در نظر گرفتن موقعیت مکانی شما لیستی از نزدیکترین بیمارستان‌های شهر و محل اقامت‌تان را به شما نشان می‌دهد. اگر اطلاعاتی در مورد بیمارستان‌های اطراف خود ندارید، تنها با تایپ کلمه «بیمارستان» می‌توانید فهرستی از بیمارستان‌های نزدیک به خود را مشاهده کنید.

تاثیر الگوریتم کبوتر روی سایت‌ها

الگوریتم کبوتر درابتدا به این گونه عمل می‌کرد که شما با جستجوی مکان مورد نظر خود، یک لیست چندتایی از مکان‌ها دریافت می‌کردید. بعدها در به روز رسانی اولیه این الگوریتم تعداد مکان‌هایی که در صفحه نتایج می‌دیدید بیشتر شد. این مسئله رضایت صاحبان کسب‌وکار را در پی داشت زیرا فرصتی برای دیده شدن در صفحات اینترنی بود.

طولی نکشید که تغییرات جدیدی روی کبوتر انجام شد و بعد از آخرین آپدیت، تعداد نتایج به 3 مکان رسید. کم شدن تعداد نتیجه‌ها خبر خوبی برای صاحبان کسب‌وکار نبود اما باعث شد برای پیشی گرفتن از رقبا تلاش خود را بیشتر کنند و به فکر استفاده از روش‌هایی باشند که مورد پسند الگوریتم کبوتر باشد.



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : the designer

الگوریتم فرد

الگوریتم فرد Fred Algorithm یکی از الگوریتم‌‌های فعال گوگل است که در سال 2017 به کمک دیگر الگوریتم‌‌های گوگل آمد. گوگل برای حفظ آرامش کاربران و با توجه به نوع تخلفاتی که در انجام می‌‌گیرد، هر چند وقت یک بار الگوریتم‌‌های خود را به روز رسانی می‌‌کند و در صورت لزوم الگوریتم جدیدی را استخدام می‌‌کند.

اگر دوست دارید بدانید دلیل استخدام Fred چه بوده است و با آمدن فرد چه اتفاقاتی رخ داده است، با ما همراه باشید.

دلیل طراحی الگوریتم فرد Fred چه بود؟

الگوریتم‌‌های گوگل با هدف مبارزه با تخلفات اینترنتی طراحی شده‌‌اند. هر کدام از آن‌‌ها وظیفه خاصی را بر عهده دارند ولی موضوع اصلی این است که روش‌‌های انجام جرم‌‌ها متفاوت هستند و به دلیل متفاوت بودن آن‌‌ها برای مبارزه با هر کدام نیاز به شخصی متخصص است.

تبلیغات، یکی از مواردی است که گوگل برای داشتن یک سئوی خوب، استفاده از آن را مجاز می‌‌داند ولی متاسفانه مدیران سایت برای رسیدن به رتبه‌‌های بالا در صفحات جستجو تصمیم گرفتند که قوانین استفاده از این روش را نقض کنند. آن‌‌ها برای رسیدن به هدف خود شروع به ساخت تبلیغات و لینک‌‌های بیش از حد در سایت‌‌های خود و دیگر سایت‌‌ها کردند.

این موضوع باعث شد حساسیت گوگل به لینک‌‌ها و نوع آن‌‌ها و انواع تبلیغات بیشتر شود و برای رسیدگی به این امر الگوریتم فرد را استخدام کرد .

همان طور که می دانید یکی از روش‌‌های موثر در امر تبلیغات داشتن یک محتوای خوب است به این دلیل که در حالت طبیعی زمانی شروع به تبلیغات می کنید که حرفی برای گفتن داشته باشید و ادامه این تبلیغات بستگی به میزان شناخت دیگران از شما دارد.



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : the designer

نکات کلیدی در تولید محتوا

محتوا پادشاه است! حتما شما هم این جمله منسوب به بیل گیتس را شنیده‌‌‌اید اما منظور از محتوا چیست؟  چرا تولید محتوا تا این حد اهمیت دارد؟ با وبنا همراه باشید تا تمامی نکات کلیدی در تولید محتوا را بررسی کنیم.

محتوا چیست؟

اگر سایت را یک خانه در نظر بگیریم، وسایل خانه حکم محتوا را دارند. با خرید وسایل مورد نیاز سعی می‌‌‌کنید آن محل یا ساختمان را قابل سکونت کنید. با تولید محتوا نیز این امکان را برای سایت فراهم می‌‌‌کنید که قابل استفاده باشد. تمامی مواردی که در سایت قرار می‌‌‌دهید، متن‌‌‌ها، عکس‌‌‌ها، ویدئوها و … محتوای سایت هستند.

نکات کلیدی در تولید محتوا

تولید محتوا مراحل و مقدماتی دارد که باید رعایت شوند در غیر این صورت محتوای تولیدشده مفید نخواهد بود.

شناخت مخاطبان و کاربران

در مرحله اول باید بدانید برای چه کسانی می‌‌‌خواهید محتوا تولید کنید. با شناسایی نیازها و خواسته‌‌‌های آن‌‌‌ها راحت‌‌‌تر می توانید ارتباط برقرار کنید.

شناسایی کلمات کلیدی

کاربران براساس نوع تفکر و بینشی که دارند، از کلماتی خاصی در جستجوهای خود استفاده می‌‌‌کنند. مسلما بینش و تفکر اشخاص با یکدیگر متفاوت است. اگر می‌‌‌خواهید یک محتوای خوب و ارزشمند داشته باشید باید نوع کلماتی که آن‌‌‌ها استفاده می‌‌‌کنند را شناسایی کنید. به این موارد، کلمات کلیدی گفته می شود.



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : the designer

الگوریتم های گوگل

گوگل مانند یک شرکت بزرگ اینترنتی روزانه میزبان هزاران کاربر است که برای انجام امور کاری خود به صفحات اینترنتی مراجعه می‌کنند. سایت‌ها کارمندان این شرکت بزرگ و الگوریتم های گوگل مدیرانی هستند که در فواصل متفاوتی به استخدام این شرکت درآمدند.

هدف گوگل ارائه بهترین خدمات به کاربران اینترنتی است. به همین دلیل به کارمندان خود اعلام کرد که اگر می‌خواهید در این شرکت به کار خود ادامه دهید و به عنوان کارمند نمونه انتخاب شوید، باید طبق قوانین شرکت عمل کنید. سایت‌ها یا کارکنان شرکت برای این که جزو بهترین نیروهای گوگل شوند سعی کردند که به روش‌های متفاوت نظر گوگل را به خود جلب کنند. در دنیای اینترنت و صفحات وب به این روش ها بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو یا سئو  گفته می‌شود.

رقابت بین کارمندان آغاز شد. از آن جا که تعداد کارمندان شرکت زیاد بود و گوگل نمی‌توانست به تنهایی آن‌ها را کنترل کند تصمیم گرفت برای هر قسمت از شرکت مدیرانی با تجربه استخدام کند. بعد از بررسی‌های متعدد، یک تیم مدیریتی در قالب الگوریتم های گوگل تشکیل داد و به هر کدام از آن‌ها وظیفه‌ای خاص محول کرد. برای آشنایی با این مدیران و نحوه کار آن‌ها کافی است ما را در ادامه این مقاله همراهی کنید.

الگوریتم چیست و چه کاربردی دارد؟

الگوریتم به گروهی از دستورالعمل‌ها و فرمول‌ها گفته می‌شود که با هدف حل مسئله مرحله به مرحله اجرا می‌شوند. الگوریتم‌ها اطلاعات را دریافت و  بررسی می‌کنند و بعد از انجام تحقیقات لازم، یک نتیجه مشخص به ما نشان می‌دهند.

انواع الگوریتم های گوگل

چنان که گفتیم مدیران یا اگوریتم‌های گوگل انواع مختلفی دارند و هر کدام مشغول انجام وظیفه خاصی هستند. در ادامه با این مدیران آشنا می‌شویم:

الگوریتم هیل تاپ یا تپه  Hilltop Algorithm

الگوریتم هیل تاپ اولین مدیر و الگوریتم  شرکت گوگل بود که در سال 2003 فعالیت خود را آغاز کرد و با ورود به شرکت تاثیرات قابل توجهی روی موتورهای جستجو گذاشت. وظیفه هیل تاپ شناسایی سایت‌های مرجع و دایرکتوری‌های معتبر بود و با استفاده از اطلاعات موجود در این دایرکتوری‌ها سعی داشت بهترین نتایج را در اختیار کاربران قرار دهد.



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : the designer

ابزارهای آنالیز سایت

همان طور که می‌دانید هیچ کار و ابزاری نیست که نیاز به نظارت و بازبینی نداشته باشد! سایت‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. برای این که بدانید سایت‌تان به خوبی و به نفع شما کار می‌کند، باید دائما روی آن نظارت داشته باشید و داده‌ها و اطلاعات خاصی را تحلیل کنید. ابزارهای آنالیز سایت تنوع بسیاری دارند. در این مقاله با بعضی از آن‌‌ها آشنا می‌شویم.

منظور از آنالیز سایت چیست؟

همانطور که می دانید آنالیز کردن به معنی تجزیه و تحلیل کردن یک موضوع برای درک و فهم بهتر آن است. آنالیز کردن سایت یعنی سنجش ، جمعآوری، تجزیه و تحلیل و تهیه گزارش از دادهها و اطلاعات سایت با هدف درک و بهینه کردن آنها .

برای بهبود رتبه سایت و افزایش ترافیک آن، با استفاده از یک سری ترفندها و تکنیک‌ها تغییراتی در ساختار داخلی و خارجی سایت خود انجام می‌دهید که اصطلاحا به آن سئو یا بهینه‌سازی می‌گویند. این جا یک سوال پیش می‌آید، آیا بهینه‌سازی تنها کاری است که باید انجام دهم؟ آنالیز کردن سایت چه لزومی دارد؟



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : the designer

انکر تکست و انواع آن

انکر تکست از جمله مواردی است که بهینه‌سازی آن در سئو سایت نقش به سزایی دارد و در صورتی که به درستی از آن‌ها استفاده کنید می‌توانید روی رتبه سایت خود در موتورهای جستجو تاثیر بگذارید. اگر تمایل دارید بدانید که با انواع Anchor Texts آشنا شوید و بدانید که چطور و چگونه می‌توانند روی سئو سایت شما تاثیر بگذارند با ما همراه باشید.

انکر تکست Anchor Text چیست؟

انکر تکست متن یا عنوان قابل مشاهده و قابل کلیک در لینک‌ها است. به زبان ساده‌تر متن یا کلمه‌ای در یک صفحه است که می‌توان روی آن کلیک کرد و از صفحه‌ای به صفحه دیگر یا از سایتی به سایت دیگر در حرکت بود. این متن در حالت استاندارد به رنگ آبی و زیر خط دار است.

 

اهمیت انکر تکست در سئو

با استفاده از Anchor Text ها ، اطلاعاتی توصیفی و مرتبط  با محتوای لینک مقصد در اختیار کاربر قرار می‌دهید. از آن جایی که هدف موتورهای جستجو این است که مرتبط‌ترین و مناسب‌ترین نتایج را در اختیار کاربر قرار دهند استفاده از Anchor Texts برای بهتر دیده شدن شما کارساز خواهد بود.

انکرتکست‌ها با صفحات لندینگ ارتباط مستقیم دارند و زمانی که از آن‌ها استفاده می‌شود این موضوع از چشم الگوریتم‌های گوگل دور نخواهد ماند. از طرف دیگر شما با هدف هدایت کاربربه صفحات داخلی سایت می توانید از Anchor Texts استفاده کنید و ترافیک سایت خود را بالا ببرید و بار دیگر مورد توجه گوگل قرار بگیرید .

 



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()